Hλεκτρoνικές Yπηρεσίες
 
Το περιοδικό του Δήμου μας!
 
 
Δημοτικοί Συνεδριακοί Χώροι

Ευρωπαϊκά Διακρατικά Προγράμματα
Πλατφόρμα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης Δήμου Πυλαίας-Χορτιάτη
Wi-Fi Δήμου Πυλαίας-Χορτιάτη
Δημοτικό Κέντρο Ελεύθερου Λογισμικού
Χάρτες Δήμου Πυλαίας-Χορτιάτη
GIS Δήμου Πυλαίας-Χορτιάτη

Κοινωνική Προστασία
Απασχόληση
Η Παιδεία στο Δήμο μας
Κοινωνικό Φροντιστήριο
Η Υγεία στο Δήμο μας
ΚΕΠ Υγείας
Παιδικοί Σταθμοί
Κέντρο Ανοιχτής Απασχόλησης Ηλικιωμένων
Βοήθεια στο Σπίτι
e-Βοήθεια στο Σπίτι
Ανώδυνος Τοκετός - Δωρεάν μαθήματα στο Δήμο μας

Δημοτική Βιβλιοθήκη Πανοράματος
Δημοτική Κινηματογραφική Λέσχη
Cine Πανόραμα, Cine Πυλαία
Δημοτικό Ωδείο
Αθλητισμός
Δημοτικό Κολυμβητήριο
Πάρκο Κυκλοφοριακής αγωγής
Εθελοντικές Ομάδες στο Δήμο Πυλαίας-Χορτιάτη

Πολιτική Προστασία
Προστασία Αδέσποτων
Ανακύκλωση

ΚΕΠ του Δήμου μας

Κέντρα Δια Βίου Μάθησης

Το Σύμφωνο των Δημάρχων

Διαύγεια

Πύλη Διαμεσολάβησης

15195: Γραμμή Εξυπηρέτησης του Πολίτη

Η Γραμμή Εξυπηρέτησης του Πολίτη ένα απλό πενταψήφιο τηλεφωνικό νούμερο, το 15195. Στο τηλέφωνο αυτό καταγράφονται αιτήματα για τεχνικά προβλήματα, για την καθαριότητα, το πράσινο, τα αδέσποτα ζώα, την ανακύκλωση, για ατέλειες και κακοτεχνίες σε δρόμους, για θέματα ασφάλειας σε κοινόχρηστες εγκαταστάσεις και για κάθε θέμα της καθημερινότητας που αποτελεί αρμοδιότητα του δήμου.

  • Πως λειτουργεί πρακτικά η Γραμμή Εξυπηρέτησης του Πολίτη;
Κάθε πολίτης που διαμένει στο δήμο έχει το δικαίωμα χρήσης της. Μπορεί να ζητήσει να αποκατασταθεί μια τεχνική βλάβη στην περιοχή του, να ζητήσει έναν κάδο απορριμμάτων ή να καταγγείλει μια παράνομη εναπόθεση μπαζών. Η υπηρεσία καταγράφει πλήρως τα στοιχεία και το αίτημά του και τα διαβιβάζει την ίδια στιγμή στην αρμόδια διεύθυνση του δήμου.

  • Πόσος χρόνος μεσολαβεί από το αίτημα του πολίτη μέχρι την επίλυση του;
Εξαρτάται από τη φύση του αιτήματος. Υπάρχουν αιτήματα που λύνονται αυθημερόν και άλλα πιο σύνθετα. Στη μεγάλη πλειοψηφία των αιτημάτων ο χρόνος αντίδρασης των υπηρεσιών του δήμου δεν ξεπερνά τις 48 ώρες.

  • Υπάρχει στατιστική καταγραφή των αιτημάτων;
Όλα τα αιτήματα καταγράφονται ηλεκτρονικά και ομαδοποιούνται σε κατηγορίες με τρόπο που επιτρέπει την παραγωγή αναλυτικών στατιστικών δεδομένων. Υπολογίζεται το πλήθος των αιτημάτων, το αντικείμενο, η εποχικότητα, ο χρόνος διεκπεραίωσης των αιτημάτων, η αποτελεσματικότητα της λύσης, ο βαθμός ικανοποίησης του πολίτη από τη διοίκηση και μια σειρά άλλων παραμέτρων που αξιοποιούνται για τον προγραμματισμό των τεχνικών και διοικητικών παρεμβάσεων και για την ακόμη μεγαλύτερη μείωση του χρόνου εξυπηρέτησης των πολιτών.

  • Πως ενημερώνεται ο πολίτης;
Μετά την καταγραφή του αιτήματος, ο δήμος είναι πλέον αυτός που επικοινωνεί με τον πολίτη προκειμένου να τον ενημερώσει για την εξέλιξη του αιτήματός του. Κυρίως όμως τον καλεί για να αξιολογήσει την ταχύτητα των δημοτικών υπηρεσιών, τη συμπεριφορά του προσωπικού, τον βαθμό ικανοποίησής του από τη λύση που δόθηκε και τυχόν υποδείξεις του. Είναι μια απλή και συνεχής διαδικασία αξιολόγησης του συστήματος που εξυπηρετεί τις ανάγκες εσωτερικού ελέγχου για την αποτελεσματικότητα των υπηρεσιών του δήμου και βελτιώνει διαρκώς την παρεχόμενη υπηρεσία.

  • Υπάρχει ηλεκτρονικός τρόπος επικοινωνίας με τη Γραμμή Εξυπηρέτησης του Πολίτη;
Ασφαλώς. Είτε αποστέλλοντας τα αιτήματα στην ηλεκτρονική διεύθυνση

είτε υποβάλλοντας τα αιτήματα μέσα από τη νέα διαδικτυακή πύλη του δήμου, στη διεύθυνση www.pilea-hortiatis.gr, κάνοντας «κλικ» στις Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες
 
είτε μέσω της εφαρμογής για κινητές συσκευές Εξυπηρέτησης Αιτημάτων Πολιτών "e-Kallikratis 15195".  
Τηλέφωνα και Ηλ. Διευθύνσεις Υπηρεσιών
έχουμε νέα - τεύχος 21
 
e-15195 Βελτιώνω την πόλη μου

15195 Γραμμή του Πολίτη

γραμμή επικοινωνίας της γυναίκας

Χρήσιμα Τηλέφωνα

Αναζήτηση Προσωπικού

Καλωσόρισμα του Δημότη

Καλωσόρισμα του Δημότη
 

Συμβαίνει τώρα...



Θέλω να...
Εκδηλώσεις
Δ Τ Τ Π Π Σ spacerheight22 Κ
   
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30
 
31
             
 
 
 
Έγγραψαν... για το δήμο μας
Πες μια ιδέα
e-Newsletter
Παρακαλώ συμπληρώστε το email σας για να γραφτείτε στην λίστα ενημέρωσης.
Διαδημοτικό Δίκτυο Υγείας Youthorama
Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδας www.syzefxis.gov.gr
ΝΟΗΣΙΣ - Κέντρο Διάδοσης Επιστημών & Μουσείο Τεχνολογίας NOESIS
Πράσινο Ταμείο eduACT

Ανακύκλωση Δήμων Ανατολικής Θεσ/νίκης

Γραμμή Επικοινωνίας της Γυναίκας

Εκστρατεία Ενημέρωσης Κοινού για την ορθή κατανάλωση αλκοόλ – (Ρώτα το Διονύση)

Αλκοόλ μετά τα 18

takeaphroditehome
 
Διαδημοτικό Δίκτυο Υγείας Youthorama
Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδας www.syzefxis.gov.gr
ΝΟΗΣΙΣ - Κέντρο Διάδοσης Επιστημών & Μουσείο Τεχνολογίας NOESIS
Πράσινο Ταμείο eduACT
Πράσινο Ταμείο eduACT