15195: Γραμμή Εξυπηρέτησης του Πολίτη
Η Γραμμή Εξυπηρέτησης του Πολίτη ένα απλό πενταψήφιο τηλεφωνικό νούμερο, το 15195. Στο τηλέφωνο αυτό καταγράφονται αιτήματα για τεχνικά προβλήματα, για την καθαριότητα, το πράσινο, τα αδέσποτα ζώα, την ανακύκλωση, για ατέλειες και κακοτεχνίες σε δρόμους, για θέματα ασφάλειας σε κοινόχρηστες εγκαταστάσεις και για κάθε θέμα της καθημερινότητας που αποτελεί αρμοδιότητα του δήμου.
Κάθε πολίτης που διαμένει στο δήμο έχει το δικαίωμα χρήσης της. Μπορεί να ζητήσει να αποκατασταθεί μια τεχνική βλάβη στην περιοχή του, να ζητήσει έναν κάδο απορριμμάτων ή να καταγγείλει μια παράνομη εναπόθεση μπαζών. Η υπηρεσία καταγράφει πλήρως τα στοιχεία και το αίτημά του και τα διαβιβάζει την ίδια στιγμή στην αρμόδια διεύθυνση του δήμου.
Εξαρτάται από τη φύση του αιτήματος. Υπάρχουν αιτήματα που λύνονται αυθημερόν και άλλα πιο σύνθετα. Στη μεγάλη πλειοψηφία των αιτημάτων ο χρόνος αντίδρασης των υπηρεσιών του δήμου δεν ξεπερνά τις 48 ώρες.
Όλα τα αιτήματα καταγράφονται ηλεκτρονικά και ομαδοποιούνται σε κατηγορίες με τρόπο που επιτρέπει την παραγωγή αναλυτικών στατιστικών δεδομένων. Υπολογίζεται το πλήθος των αιτημάτων, το αντικείμενο, η εποχικότητα, ο χρόνος διεκπεραίωσης των αιτημάτων, η αποτελεσματικότητα της λύσης, ο βαθμός ικανοποίησης του πολίτη από τη διοίκηση και μια σειρά άλλων παραμέτρων που αξιοποιούνται για τον προγραμματισμό των τεχνικών και διοικητικών παρεμβάσεων και για την ακόμη μεγαλύτερη μείωση του χρόνου εξυπηρέτησης των πολιτών.
Μετά την καταγραφή του αιτήματος, ο δήμος είναι πλέον αυτός που επικοινωνεί με τον πολίτη προκειμένου να τον ενημερώσει για την εξέλιξη του αιτήματός του. Κυρίως όμως τον καλεί για να αξιολογήσει την ταχύτητα των δημοτικών υπηρεσιών, τη συμπεριφορά του προσωπικού, τον βαθμό ικανοποίησής του από τη λύση που δόθηκε και τυχόν υποδείξεις του. Είναι μια απλή και συνεχής διαδικασία αξιολόγησης του συστήματος που εξυπηρετεί τις ανάγκες εσωτερικού ελέγχου για την αποτελεσματικότητα των υπηρεσιών του δήμου και βελτιώνει διαρκώς την παρεχόμενη υπηρεσία.
Όχι, η γραμμή δεν αφορά σε θέματα πολεοδομικής φύσης του δήμου. Για τα θέματα αυτά θα απευθύνεστε απ' ευθείας στη Δ/νση Δόμησης και Πολεοδομικού Σχεδιασμού του δήμου.
Ασφαλώς. Είτε αποστέλλοντας μέσω email τα αιτήματα στην ηλεκτρονική διεύθυνση
Τηλέφωνα και Ηλ. Διευθύνσεις Υπηρεσιών
Κατάλογοι Τηλεφώνων και Ηλεκ. Διευθύνσεων Υπηρεσιών Δήμου Πυλαίας-Χορτιάτη
Κατεβάστε τα σχετικά έγγραφα:
ή αναζητήστε διαδικτυακά το προσωπικό του Δήμου μας κάνοντας κλικ στο παρακάτω εικονίδιο |